Photography Exercises

24.03.2012

Îţi mai aduci aminte...


"Îţi mai aduci aminte marea aflatã pururea de gardã,
Îţi mai aduci aminte plopii tremurãtori din ţãrmul ei,
Îţi mai aduci aminte zorii când soarele-ncepea sã ardã
Dezmeticindu-ne ce suntem, sau ochii tãi, sau ochii mei?

Îţi mai aduci aminte noaptea ca o hipnozã peste creier,
Îţi mai aduci aminte felul în care ne copilãream,
Îţi mai aduci aminte rolul de somnifer al unui greier,
Îţi mai aduci aminte sarea ce se cristaliza pe geam?

Îţi mai aduci aminte totul, tãceri urmate de cuvinte,
Îţi mai aduci aminte plânsul locomotivelor în gãri,
Îţi mai aduci aminte faptul cã eu nu-mi mai aduc aminte,
Îţi mai aduci aminte moartea cu-nfãţişarea unei mãri?

Eu am uitat de-atâta noapte întregul vis ce mã-mbãtase
Senzaţiile ei în creier mi le usuc ca pe idei,
Şi cer sã vinã gunoierii s-o ia şi-n pace sã mã lase,
Ca sã-mi aduc aminte munţii din toate-adâncurile ei."

("Îţi mai aduci aminte" - Adrian Păunescu)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu