Photography Exercises

21.02.2010

Ravas ratacit ... pentru retinele sensibile recomand un "skip" discret... :)

Am primit o scrisorica
de la Amalia cea mica,
o scrisoare si-o urare,
cam tarzie in postare,
(aici vina mi-o asum
si rusinea o consum)...
Amalush primind in dar,
urarea de tip exemplar,
de la acelasi Mos strengar,
damblaua nu-i fu-n zadar:
pana ce nu mi-a “cantat”,
simpaticul nu s-a lasat,
foarte mult m-a bucurat,
prin vers, ganduri m-a flatat.
Multumiri pentru urare,
va iubesc cu mic, cu mare,
va respect si ma inclin
si-o dreg cu-n pahar cu vin,
cu un rosu Saugvinon
Cabernet, sa fim in ton,
si ciocnesc cu voi in gand,
si-mpreuna si pe rand,

intr-un Lan bogat si verde,
cele rele se vor pierde,
cele bune vor veni,
Lanul ne va ferici,
si-n Eter vom spicui
cand vibratii noi vom fi!


Photo by: Florin Constantinescu
Workshop de fotografie Horezu - sesiunea Septembrie 2009


Mos Craciun, chiar de-i batran
Inca tot nu a uitat
Si mai are de urat:
Mult noroc si veselie
Pentru anul ce-o sa vie
Poetesei dragi din Lan
Chiar pentru Monique Sultan.
An cu vise realizate,
Lan cu locuri neumblate
Si workshop-uri minunate.
Si mai are o urare
Sa se-ntample o schimbare
De succes in cariera
Asa cum Monique mai spera.
Sanatate, reusite
Si dorinte implinite!
Iar prietenii din Lan
Ii ureaza La multi ani!
Multumindu-i toti in cor
Pentru versurile lor.
Asteapta nerabdatori
Alte randuri cu urari
In poeme pentru ei
Caci Monique are condei!

Cu mult drag,
Mos Craciun al Lanului :)

4 comentarii:

  1. Eu sunt adeptul lozincii "mai bine mai tarziu decat niciodata!", asa ca, sa fie primit SI acest ravas din Lanul de ... versuri. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine, Monika, problema nu este cu versurile sau cu imaginea...că oamenii care au umblat la ele se pricep...
    Dar, acum, e loc pentru o rugăminte de retină sensibilă la sufletul Dvs? :)
    Nu-i aşa ca data viitoare nu vei mai pune versuri roşii pe fond negru?

    RăspundețiȘtergere
  3. @Marcel Eremia: Multumesc frumos, Marcel! Si eu am zis la fel! Mai mult decat atat m-ar fi ciufulit Amalia rau de tot daca nu as fi indeplinit dorinta Mosului si nu i-as fi recunoscut pe deplin calitatile...stii ca nu-i de gluma cu Amalia...pe de alta parte nu e bine sa te pui rau cu Mosu', anu' asta ar fi bine sa fie cel putin la fel de darnic cu mine ca si pana acum...ma bucur ca l-ai primit, thx :)

    @Catalin: "retina sensibila" nu facea trimitere la textul scris cu rosu, ci e o idee mult mai profunda, am sa ti-o detaliez eu undeva...candva...am inteles ca mai curand decat ma astept...e ales rosu pt ca e o continuare a postarii de Craciun, iar de Craciun...deh, e totul rosu :)))
    Poate n-a fost cea mai fericita alegere, a vrut sa fie departajare de mesaje, pentru a nu se confunda mesajul meu cu cel al Mosului :))).
    In concluzie, pana la Craciunul urmator, nu vei mai vedea rosu decat in fotografii :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Undeva...candva...a devenit nesigur...zise, mai devreme, Amalush.
    În rest, chestia cu retina a ieşit cum mi-am imaginat...pana la Crăciunul următor:)

    RăspundețiȘtergere