Photography Exercises

12.12.2009

Immortal




10 comentarii:

  1. a doua fotografie este minunata. unghiul din care ai fotografiat e mai mult decat potrivit. felicitari, este usor creepy asa

    RăspundețiȘtergere
  2. buna monica,
    a fost extraordinar si voi face toto posibilul sa ne revedem ori de cate ori avem ocazia.

    RăspundețiȘtergere
  3. @fotoval: si mie imi place foarte mult cea de-a 2-a fotografie, tocmai datorita starii "modelului"; foarte intresante simbolurile din bisericile fortificate transilvanene, merita desigur un studiu aprofundat.
    @gobo_ro: ma bucur mult, Iulian! Va asteptam cu mare drag, de fiecare data, alaturi de noi.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce de bucurie aici! Si eu ma bucur ca v-am cunoscut. Sunteti niste oameni minunati! Pe curand!

    RăspundețiȘtergere
  5. Esti minunata, draga mea! Sunteti minunati toti! Mi-ai umplut sufletul de bucurie cu ce ai scris si cu pozele pe care le-ai postat si desi nu am fost acolo, m-am gandit la voi si probabil ca v-am urmarit cu sufletul. Va imbratisez pe toti cu drag si abia astept sa fiu mai aproape de voi.

    RăspundețiȘtergere
  6. @T@ti@n@: multumim frumos, cine seamana se aduna, deci nu ne putem dori decat "recolte" cat mai bogate pentru a ne bucura de ele impreuna cu cei dragi sufletului nostru... :)

    @Ruxandra Kaitar: in mod sigur ai fost acolo si tu, noi te-am simtit alaturi de fiecare data, ne este dor de tine si te asteptam cu mult, mult drag :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi place atmosfera transmisa de prima fotografie. Totusi parca este un pic prea subexpusa in partea de jos. Cea de-a doua este luata dintr-un unghi foarte interesant. Felicitari.

    RăspundețiȘtergere
  8. Unghiul celei de-a 2 fotografii este interesant si ofera dinamica, imi place mult

    RăspundețiȘtergere
  9. @Alexandru Cosmescu: multumesc frumos, te mai astept pe aici.
    @Lyna: multumesc frumos. :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Excelente ambele cadre. Un pic dramatice, bine incadrate, cu mesaj si cu un traseu pe care ne indruma.

    RăspundețiȘtergere